Selle SMP Chrono

Selle SMP Chrono

Ezt a terméket egyik partnerünk sem forgalmazza. Kérjük, válasszon az alábbi termékek közül!
Legutolsó ismert ár (2023-07-05): 79890.00

Amik még érdekelhetik

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 0 Ft

Termékleírás
A CHRONO nyereg a versenyzők számára is ideális választás. A fekete színű valódi bőrrel van borítva, míg a fehér és a színes verziók mikroszálas anyag borítást kaptak. Ennek a modellnek nincsen párnázása. A Selle SMP szabadalmaztatott jellemzői, mint a teljesen szabad középső csatorna, az eredeti "sas csőr" orr és a megemelt hátsó rész egy érdekes aerodinamikai érintést adnak ennek a modellnek. Alkalmas keskeny medencecsontú, vékony bringásoknak. Súly: 210 gMéret: 250 x 124 mmPárnázás: NincsNyereg test: Nylon 6 és elasztomerBorítás: Valódi bőr a fekete verzió esetében, mikroszálas anyag a színes verziók esetébenVáz: AISI 304 rozsdamentes acél csőAjánlott: Országúti és MTB kerékpárokhoz A SELLE SMP nyergek története 1947-ben kezdődött egy padovai padláson. A 2000-es évek elején a magas minőséget képviselő kerékpárnyereg gyártó cég bevezette a hitelesített minőségbiztosítási rendszerét, melynek köszönhetően kiemelkedett a bringás nyergek piacából. Az SMP nyergek egyediségét biztosító 4bike megjelenés és egyedi tulajdonságokat magába foglaló innovációt tartalmazó korszak 2004-ben vette kezdetét. Az SMP 4bike kerékpárnyergek 100%-át Olaszországban gyártják (MADE IN ITALY). Mitől más a SELLE SMP 4bike nyereg, mint más nyergek? 4 fontos különbség:1. A nyereg orr része: az SMP 4bike nyergek jellegzetessége, hogy olyan az eleje mintha egy csőr lenne. A nyergen a sík részen ülünk. Amikor egyenesben vagy felfelé tekerünk, vagy amikor lefelé ereszkedünk, akár előrecsúszunk akár nem, a nyereg kialakításának köszönhetően nagyban tudjuk segíteni a kerékpárunk irányítását a combunkkal. Továbbá a legfontosabb dolog az, hogy a heréket ne nyomja felfelé a nyereg első része. 2. Középső csatorna: a speciális nyeregkialakításnak (mely egy hosszanti kivágás a nyereg közepén) köszönhetően kizárólag az ülőgumók vesznek részt a terhelésben, így sem a férfi, sem a női nemi szerveket, artériákat, vénákat nem terheljük a nyeregben ülés közben, azaz az ember lába között minden tehermentesítve lett a nyomástól. 3. Kerékpáros ülőhelyzet: a nyereg speciális ülőhelyzetének köszönhetően a testsúly megoszlik az ülőgumók hátsó és az alsó része között. 4. Nyeregpálca egyedisége: a nyereg vázát alkotó rúd a megszokottól eltérően elől, a nyeregorrban ér össze. Hátul csavarral rögzül. A nyeregsín cserélhető.

Galéria

Vélemények

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.